SPM....success or failure??



Assalamualaikum....spm will start soon....and i'm a lil bit cranky rite now...cuz i'm not 100% ready....huhuhu..xtau la cmna kali ni....memberiku kejayaan atau kegagalan???minta2 dpt peroleh kejayaan...x kisah la kejayaan besar atau pn sederhana....tp nk menyesal sekarang pn dh x da gunanya...kena tanggung la perbuatan sendiri...sendiri buat sendiri tanggung...7/11/2008 merupakan hari terakhir bg aku & rakan2 mengulangkaji pelajaran di sekolah...selepas ini kami akan menduduki peperiksaan yang x pernah diundang kedatangannya...pada mulanya mmg malas nk p sekolah tp disebabkan ari tu ada upacara mohon restu,jadi aku gagahkan diri jgk...ari tu la ari untuk aku & rakan2 mohon maaf antara satu sama lain...aku x lepas peluang la nk mohon maaf ngn cikgu dan rakan2...waktu pagi diadakan majlis bacaan yasin untuk pn.zaleha yg akan berangkat ke makkah untuk menjadi tetamu ALLAH....rasa sebak & hiba jgk dihati waktu kami semua menyampaikan salam kami buat Rasulullah s.a.w...Assalamualaika Ya Rasulullah....i hope i could be the next person to visit Makkah....insyaallah....lepas tu kena susun meja di kelas yg telah ditetapkan...aku ditempatkan di meja no.30..aku akan menduduki peperiksaan dalam kelasku sendiri....5S1...jadi xda la rasa cuak or gelisah sgt...dapat duduk tepi pintu pulak....x ke seronok tu....lepas susun meja & kemas kelas,aku ambil kesempatan bermaaf-maafan dengan rakan2 sebelum terlambat....takut x sempat pulak....aku sempat memohon maaf kepada farhah, liyana, aishah, faez, hud, fizah, iffah, fira, atiqah, ammar, fazliana, amirul, irwan hadi,farah amani....hanya nama2 tu je yg aku ingat...waktu yg paling sedih buat aku adalah semasa aku minta maaf kt farah.. i asked her for an apology...she accepted it...alhamdulillah..lepas minta maaf kt dia,aku rasa cm i'm the most happiest person that day..emm,aku x sempat nk mohon restu pn.mazuriah.....rasa cm x perfect rasanya....she's my class teacher...apsal la aku x minta maaf kt dia waktu dia ada dlm kelas...shit on me!!~.....aku sempat mohon restu pn.nasrah,pn.zaleha(eventhough she never teaches me),pn.zakiah,pn.norlida mj....tu je la kot...x ramai sbb susah nk jumpa....rasa lega sgt lepas dh minta maaf kt rakan2 & cikgu2....i feel like my burden is already gone....aku harap aku dpt buat sehabis baik in my last exam in school era...lepas ni no more school anymore....i bet i'll miss all the moments that happen in school...i'm sure bout that....ok la...setakat ini saja coretan aku yg x berapa pendek & x berapa panjang ni...ketemu lagi selepas SPM ya....pray for my success....so long...bye....wassalam...


here are some photo i had taken on that day....


faez('over'nya),me & joanne


whose hand is that????


liyana & tasha...they are the flowers of 5S2..




fizah,faez,joanne


Comments

Popular posts from this blog

Ke'Partee Over'An!!!!

Nostalgia Lama Kembali Berputar......

It's All About Life