Ke'Partee Over'An!!!!



Salam..
First of all,sorry sbb lmbt upload this photo kt blog..
Sorry to all the committe members of Partee Over...(seikhlas hati nurani)
Aku xda masa nk upload photo...(berlagak busy 24jam)
Pada 6/3/2009 bersamaan hari Jumaat,Fizah decided utk wat 'meeting' di pondok buruk aku..(meeting or 'gossip'ing)
Pagi2 lg dalam pkul 10 cmtu ahli2 Partee Over dgn penuh rasa 'over' menyerbu rumah aku...(Farhah org pertama!!)
Ahli2 yg hadir 'meeting':Aku,Hafizah,Iman,Farhah,Ammar,Dzul...(rugi Faez tiada kerana ada kt PLKN!!haha)
Diminta memasak utk para tetamu..(thanks for the pasta,Fizah)
Menolak pelawaan teman2 yg ingin bantu memasak..(berlagak rajin)
Meeting yg ntah apa2..
Xda maknanya...(senyum sinis)
Chit-chat pasal itu ini..
Gossip pasal itu ini..
Bercerita itu ini....(blablabla)
Ada org tu kan,sebelum dtg umah aku dia ckp nk serang & jumpa salah seorang jiran aku...(nama dirahsiakan)
Tp sayangnya tiada drama serang berlaku..(tidak mengharap begitu pun)
Lega....
Ingt rumah aku akan jd tempat pertempuran mulut..(over)
hahaha...
Relax Fizah erk..(hanya bercanda)
Kawan2,maaf kalau pasta yg aku masak x menepati citarasa kalian..(i'm not a good cook)
Thanks sbb sudi datang ke rumah aku & 'pecahkan' kebosanan aku...(bosan tahap max)


Pada 23/3/2009 bersamaan hari Isnin,Fizah menjemput aku ke rumahnya....(maaf,tiada photo)
Kononnya ingin mengadakan meeting....(meeting pasal masa depan)
& mengajak aku breakfast skali...(thanks Iman!!)
Aku nak tanya,Iman masak pasta apa???
Fettucini k??
hehehe....
Maaf di atas soalan yg agak kurang bijak...(rendah diri)
Ahli2 yg hadir 'meeting':Aku,Fizah,Iman,Ammar,Faez...
Faez was totally over menceritakan pengalaman dia di PLKN..(camna kit di sana??)
Aku mendengar dgn penuh konsentrasi..(ye ke??)
Maaf Faez,aku xdpt menyembunyikan rasa lucu di hati aku pabila melihat rambutmu yg sudah di'shave'....(ketawa sendirian)
Over all,dua2 meeting agak best sbb dpt kumpulkan teman2 sekolah...(teringat zaman sekolah)
Aku rindu kalian semua!!!!(ikhlas)
Wassalam...


p/s:Lepas ni nak wat meeting kat rumah sapa plak??Faez???? hahahaha....fikir-fikirkanlah..

Comments

frhfm said…
mskn ok, rasa garam cukup.. manis cukup.. hahhaa.. jadi juri masakan pulak! ngehh! over! buat meeting kat umh aku plak. heheheeh.




hey. esok ada pnamaan calon. p p. hehe.
partee over masuk ka dak? kalo masuk .. esok kita p smk tknik 1 untku daftar.. haahh








i miss sumone. hoho.
Fyruz said…
wow..
thanks judge farhah....
nnti kita sama2 try usulkan cadangan ang wat meeting kt umah ang tue kt fizah over okay..

unfortunetely...............
partee over masuk lar..
x cukup pengalaman lg...
hahahaah..
fizah2hh said…
hahhah after this aku msak plak la


weyh jom la bertanding
ats nama 'PARTEE OVER"



eh nasib baik mood aku ok hr tu..kalo x dh lama jd medan prtempuran..kesian plak kat hg nanti
muahahahahha
Fyruz said…
hahahaha..
mood baik erk...
aku swoh p jumpa 'dia' ri tue
ang xmo..
mcm2 alasan ang bg..
hahahahaha...
:P
Anonymous said…
kami suka lagu kat blog hampa!!
dengaq nie!!
izzat jadi ketua platun sana!!
aw~~
so bangga!!
Fyruz said…
thanks!!!
dh lama x dgr lagu tue...
hehe...
what??
really??
ceyyy..
kira skang still in touch ngn dia ar ni..
amik tau jgk ek pkembangan dia..
hahaha...
bagus la tue kan....
klau msg ngn dia say congrates to him okay!!
:P

Popular posts from this blog

Nostalgia Lama Kembali Berputar......

It's All About Life