UiTM Di Hatiku

Assalamualaikum...(jawab)
Dah lama aku x mencorat-coret blog aku ni...(1 bulan)
Rindu yg amat...
Nak harap online kt kampus...sudahlah...(sigh)
Lambat tahap max....(org bg guna comp free,bnyk complain plak)

Apa khabar kawan2 kt uitm shah alam,pahang,melaka dan sama waktu dgnnya??
Best x???
Skang kita dah jadi WARGA UITM...(jom nyanyi lagu tema uitm..haha)
Pandai2 jaga diri okay!!!


Alhamdulillah,hidup aku di uitm so far so good..
Best jgk la sbb aku dpt kampus kt negeri yg aku suka...(syukur!)
Even org ckp kampus ni mmg ulu betul..
Xda cinema..
Xda mall yg besar2..
Xda segala benda yg diingini oleh anak muda..
Tp aku x kisah..
Xda benda2 tu semua lg bagus..(over)
Environment kt kampus aku ni mmg best..(tenang & damai)
Dikelilingi oleh flora & fauna..
"KAMPUS DALAM HUTAN" aku gelarkannya...(hahahhaha)


Minggu MMS agak torturing bg sesetengah siswa & siswi...(including me)
Tp bila teringat balik rasa nak gelak pun ada...
Best jgk kena torture cmtu..(haha)
Abg2 & kak2 OC semua tegas,cool & lawak...
Ayat2 mereka yg famous waktu MMS:
"Paham siswa??",
"Dapat siswa?",
"Jgn bg ada gap!"(waktu tgh jln ramai2)
Budak2 kolej aku semua dok ajuk dialog2 tu.(lawak2)
Waktu MMS,kena hafal lagu Uitm...
Aku suka lagu Wawasan Setia Warga Uitm...(rasa bangga bila nyanyi)


Aku dapat bnyk kwn yg cool & baik...
Group members yg kinda funny..
Lecturer yg berkaliber & cool...
Komander yg tegas tahap max...
KEMBARA yg mmg best gila!


Dalam salah satu kelas yg aku attend,ada seorang pemuda...
Muka dia look alike member aku,Adam...
Klau dia tipu gtau yg dia adik or sedara Adam,sure aku pcaya..
Hair style mmg sama..
Kdg2 bila aku tgk dia ni,aku nak tergelak pun ada..
Sbb klau tgk muka dia mesti tringat kt Adam..
Nama dia K***k,nickname dia..(xbleh reveal)
Pandai2 la anda cari siapakah gerangan insan yg aku maksudkan...


Aku harap aku dpt tamatkan 6 semester dgn baik..
Got to get up & struggle...
Kalau x,mesti akan ketinggalan..
Students dlm kelas aku pandai2...
Takut jgk aku...
I'll try a bit more harder than before...
Insyaallah...


Jumpa lg di lain entri...
Wassalam...

p/s:Sekarang dalam mood cuti...:P

Comments

aCe+ said…
ada klon aku kat campus ang? biaq betui.. xble jadik ni. nak g jumpa dia r
Fyruz said…
hahahaha..
btol la..
klau x caya,nnti aku try snap pic dia then aku tnjuk kt ang..
:P
aCe+ said…
orait. snap pic kembaq aku tuh. tringin nak tgk!
Fyruz said…
okay dude...
no big deal..
nnti aku tunjuk...
sure ang t'kejut.
:P

Popular posts from this blog

Ke'Partee Over'An!!!!

Nostalgia Lama Kembali Berputar......

It's All About Life