Sukaneka LAGI.

Assalamualaikum..
Hari ini sukaneka COSMIT..
Boleh tahan syoknya..
Gambar belum upload lagi..
Budak part 2 handle..
Start pkul 8.30am tp datang pukul 9.30am..(Cool?Yes..)
Budak senior tunjuk hebatlah katakan..(Kami berlagak senior)
X ramai budak part 4 girls yang datang..
Aku & the geng dapat GROUP MERAH..(Merah itu Mad)


Macam2 games kami main..
First game kami main serasi bersama apa ntah..
Make up a couple,ikat kaki,jalan/lari,cari gula2 dalam tepung..
Habislah muka aku dah macam terlebih letak bedak..(Shud,first game dah start cheating. L0L)
Semua mau ambil gambar dengan DiSeLeR masing2..
Sabar Fyruz..

Second game,buat tali/line panjang2 gunakan kreativiti sendiri..
Ambil lah apa saja benda asalkan boleh buat satu line panjang..
Semua benda kami guna..
Kasut,tong sampah,buah kelapa,jam tangan semua kami sapu.
Biasalah,itu kreatif..

Lepas tu main bowling kelapa & tiup belon till burst out..
Sakit mulut tiup belon yang tebal..
Habis lebam teruk kaki aku sebab terkena buah kelapa balingan siapa entah..


Lastly,main isi air dalam botol guna sponge..
My favourite game sejak zaman budak2 lagi..
Aku orang yg paling semangat main..
Kehulu kehilir berlari dengan sponge basah..
Yang x bestnya,geng aku main tipu..(x best?)
Mentang2 lah senior..
Bagus Shud..
Terbaik..

Semua pakat mau snap picture..
Muka aku dah macam hantu lagi..
Segan aku dengan Aizat & Syimi,our photographers..
Lepas abis game,kami gadis berlima bagi sokongan utk group kami sbb masuk final futsal..
Group D ke?
Yeah,kinda..
:)


Group kami menang hebat..
Plan nak p Padang Besar..
Sorry kawan..
Aku hampir kehabisan duit!~
Tinggal rm50 ja lagi...
Kalian enjoylah tanpa aku sekali lagi..


Overall,event hari ini agak best..
Dapat meredakan kekusutan fikiran aku..
I love my friends lah..
They always make me laugh.
I do really appreciate your efforts,guys...

Malam ini xda electricity..
Study?
Kaki lebam xboleh study..


Wassalam..

p/s: Kawan2,jangan cuba padankan aku dengan any guy because it wont work for me. :)

Comments

Popular posts from this blog

Ke'Partee Over'An!!!!

Nostalgia Lama Kembali Berputar......

It's All About Life