Go0dByE SPM!!~

tinggal kenangan


Assalamualaikum w.b.t...
Bertemu lg kita di siaran selepas SPM....Hehe....Aku abis semua paper
25/11/2008....NO SCHOOL BOOKS!!
NO TUITION CLASSES!!
NO HOMEWORKS!!!

NO SCHOOL EXAMS!!! AND ANYTHING RELATED TO SCHOOL!!!!
Budak2 Science stream abis dulu....bahagia teramat sgt ni....no words could describe my feeling rite now...lepas2 abis,semua pakat2 amik gmbr....ye r....lepas ni belum tentu jumpa lg kn...so gmbr tu sbg kenang-kenangan r...ada yg bersalam-salaman....SELAMAT MAJU JAYA RAKAN-RAKAN!!!Rasa sayang plak nk berpisah dgn zaman persekolahan....zaman tu yg bnyk mengajar aku erti sebuah kehidupan yg indah....walaupun kadang2 bnyk benda x menyenangkan berlaku...mcm kena rotan,homework bnyk,kena denda...tp tu semua mmg lazim dalam kehidupan bersekolah kan??klau xda tu semua,where are the thrill & the excitementSK SEBERANG JAYA...mmg bnyk kenangan indah....aku dpt bnyk kawan2 yg hebat2,pandai2,ceria,aktif & bnyk lg r....antara kawan2 sekolah rendah aku yg best yg xkn aku lupa:kamaliah,liyana,alyzza,kerol,alif,amirul,tasha, bitah, zulhelmi(comel),amani,adlie & bnyk lg la...satu page pn blom tentu abis sbb aku ada bnyk member skolah rendah yg cool habis....hehe...rasa sedih plak sbb dh lama x jumpa mereka semua...t'ingat memori indah di kelas 6 ceria....semua student ceria2 slalu....suka wat lawak...semua buat aku bahagia.....thanks buddies!!!kt sekolah menengah pn x kurang hebatnya....cabaran lebih hebat daripada zaman sekolah....more thrills!!!~.....subjek pun bertambah dari tahun ke tahun...otak pun jadi slow dari tahun ke tahun...homework pun bertambah dari tahun ke tahun....cikgu pun makin garang dari tahun ke tahun...hahahaha...just kidding dude..zaman sekolah menengahlah yg bnyk mengajar aku menjadi seorang manusia compared to zaman sekolah rendah...okay la...xnak cerita panjang...berbalik kepada cerita lepas abis spm...lepas abis paper physics,kami amik pic,salam2 pastu kami ke carrefour...tmpt tu la yg paling dekat nk shopping2...hehe..tp aku p sana bkn sbb nk shopping...saja ja jalan2 nk lepaskan tension lepas beberapa minggu mengadap buku......mana tahan dude...lepas tu abah ambil aku & terus menuju ke kulim....abah belanja aku & famili makan chicken chop...aku yg minta....hehe...lama x makan.... aku pn pulun bersungguh-sungguh...hehe...waktu malam plak aku melaksanakan my first plan...CLEAN UP MY MESSY ROOM....mmg x nmpk macam bilik lg dh....papers everywhere....books everywhere....clothes everywhere....hahaha...could you imagine what does my room look like????too mess up as if my room had been used for a battle....hahahahaha..........i dont want to write more...because i'm too busy with my life after SPM!!!i want to accomplish all my plans....insyaallah...aminn...
here are some photo taken by farhah....bye...i want to co
ntinue my comic reading(2 DUDES)...

it's time for a battle!!!~semua pulun buat last minute revision

mugilan over!!~fizah t'lebih over!!~(jgn mare)

me,farhah,tasha....i'm the shortest,tasha's the tallest,farhah's in the middle...hehehe..sy sayang anda berdua!!!~
ni la ketua pengawas spm sekolah aku...dia ni la menjadi kegilaan kebanyakan pelajar perempuan di sekolah aku...except me!!!~....even a boy pn minat kt dia...i wonder who...haha...dia xla hensem sgt tp i like the way he dresses up himself....mmg kemas....nmpk berkaliber!!~


faez's not a photogenic type....aku tau la ang marah aku sbb amik pic ang tnpa minta izin...hehe

Comments

aCe+ said…
tringat zaman aku spm dulu..peh
Fyruz said…
hahahaha...
biasa la...
nostalgia lama...

Popular posts from this blog

Ke'Partee Over'An!!!!

Nostalgia Lama Kembali Berputar......

It's All About Life